Har du ansatte i fleksjob?
Har din virksomhed ansatte der er i fleksjob, skal du sørge for, at kommunen hele tiden har opdaterede lønoplysninger.
Oplysninger fra arbejdsgiver om fuldtidsløn
Når du ansætter en medarbejder i fleksjob, har du som arbejdsgiver pligt til at oplyse kommunen om, hvad din fleksjobansatte ville få i løn, hvis den pågældende var ansat på fuld tid.
Ved ændringer i lønnen i form af lønstigning, løntillæg, pensionsbidrag eller lignende, skal du som arbejdsgiver oplyse kommunen om den nye fuldtidsløn. Det skal du som arbejdsgiver gøre, hver gang der er ændringer i lønnen.
I tilfælde af, at du ikke kan benytte vores digitale selvbetjeningsløsning med oplysninger om fuldtidsløn, kan du printe og udfylde denne blanket: Oplysninger om lønloft til beregning af fleksløntilskud
Oplysninger fra arbejdsgiver om bonus
Når du som arbejdsgiver udbetaler bonus, overskudsdeling eller lignende, skal kommunen lave en vurdering af, om udbetalingen skal med i beregningen af fleksløntilskuddet.
Kommunen skal vurdere, om den udbetalte bonus, overskudsdeling eller lignende skal anses for en lønindtægt, eller om udbetalingen ikke kan karakteriseres som løn, men f.eks. som en gave.
Send en besked vedrørende fleksløntilskud
Her har du som arbejdsgiver mulighed for at sende besked til kommunen vedrørende fleksløntilskud for din ansatte i fleksjob.
Kontakt Jobcentret
Telefon: 79 75 54 00
Telefon- og åbningstider
Mandag | 09:00 – 15:00 |
---|---|
Tirsdag | 09:00 – 15:00 |
Onsdag | 09:00 – 15:00 |
Torsdag | 09:00 – 17:00 |
Fredag | 09:00 – 13:00 |
Lørdag | Lukket |
Søndag | Lukket |
Lukket Åben
Skriv til Jobcentret
Send Digital Post til Jobcentret
Jobcenter Hedensted
Niels Espes Vej 8
8722 Hedensted